C1 kampioen

10 oktober 2022 19:00

Leiding C1

Afgelopen week berichtten we al dat de C1 mogelijk kampioen kon worden in hun wedstrijd tegen Be Quick. Hoewel de dames gelijk speelden met 4-4, hebben zij het kampioenschap toch al binnen geharkt. Be Quick C1 kan alleen nog op gelijke hoogte komen, waardoor ze gedeeld kampioen zijn.

8 oktober speelden de meiden van de C1 hun kampioenswedstrijd tegen Be Quick uit Nuland. Het zou een spannende zaterdagmiddag worden, omdat Be Quick ook nog kans maakte op het kampioenschap als ze zouden winnen van ons.
Om 13:00 uur startte de wedstrijd en begon de fanatieke strijd. Beide ploegen waren erg gebrand op het willen winnen, maar de zenuwen waren ook zichtbaar, wat er natuurlijk ook bij hoort in deze wedstrijd.

De leiding vertelde vooraf dat ze vooral moesten genieten en de dingen moesten doen die ze de afgelopen weken hadden getraind. Steeds om en om vielen de doelpunten waardoor het spannend bleef tot de laatste minuut.

De wedstrijd eindigde in een gelijkspel wat voor de C1 toch genoeg was om kampioen te worden! Dit hebben we dan ook gevierd in de kantine.

Aankomende zaterdag 15 oktober zal er om 17:00 uur een receptie zijn in de kantine van Prinses Irene.
Bron: Foto: Rob Cuijpers

kampioen korfbal