Algemene ledenvergadering 27 mei 2021

13 mei 2021 0:15

Bestuur

In december 2020 moesten we onze algemene ledenvergadering uitstellen door de lockdown. We hadden gehoopt dat we in het nieuwe jaar de kans kregen om een vergadering te houden waarbij jullie lijfelijk aanwezig konden zijn.

Helaas is dit door de coronaregels niet mogelijk en gaan we dus voor een digitale variant van de algemene ledenvergadering.

Bij deze nodigen we alle leden van Prinses Irene uit voor de algemene ledenvergadering op donderdag 27 mei om 20:00 uur.

De vergadering vindt plaats via TEAMS.
Wilt u de vergadering bijwonen, stuur dan een mail naar [email protected].
U krijgt dan een link en uitleg per e-mail voor de TEAMS-vergadering toegestuurd.

Hopelijk tot dan.

Bestuur Prinses Irene

Agenda Algemene Ledenvergadering:

Agenda:

1. Opening
  2. Mededelingen en terugblik seizoen 2019-2020
  3. Notulen vorige ledenvergadering
  4. Financieel jaarverslag 2019-2020
  5. Kascontrole
  6. Instellen kascontrole commissie
  7. Contributie
  8. Verkiezingen:
  9. Rondvraag

Verkiezingen:

• Aftredend en niet herkiesbaar: Hennij vd Heijden
    • Afredend en herkiesbaar: Piet Rovers
    • Voorgedragen door het bestuur: Marleen Langenhuizen voor functie externe contacten/Lief en leed & Edwin Nelissen voorzitter sponsorcommissie

ALGEMENE LEDENVERGADERING

DATUM

DONDERDAG 27 MEI

AANVANG

20.00 UUR

LOCATIE

ONLINE

Wilt u de notulen van de vorige ledenvergadering inzien? Stuur dan een mail naar [email protected].
Wilt u het financieel verslag inzien, dan bent u welkom om een half uur eerder in te loggen bij de vergadering.

alv korfbal prinses irene voetbal