Kantine is klaar voor de herstart

2 augustus 2020 20:30

Kantinecommissie

Zaterdag 8 augustus zal na ruim vijf maanden sluiting de kantine haar deuren weer openen! De kantine en het kantineteam is er weer klaar voor om onze leden te voorzien van een natje en droogje. Als club zullen we het samen moeten doen en de kantine is natuurlijk de plek om elkaar (op gepaste afstand) te ontmoeten.

Natuurlijk zullen we als kantine vooral in het begin te maken hebben met corona-richtlijnen.

De voorbereidingen hiervoor zijn volop bezig, zo zal er desinfecteermiddel aanwezig zijn en gaan we registreren wie op welke dag onze prachtige kantine bezocht heeft. Dit alles is nodig voor de veiligheid van het kantineteam én de bezoekers van de kantine. We hopen dan ook (net zoals voorgaande seizoenen) op jullie medewerking te kunnen rekenen. Sporters, vrijwilligers en supporters; we hebben jullie allemaal nodig!

Iedereen is dus weer van harte welkom en hebben we weer ontzettend veel zin in het nieuwe seizoen. Het openingsweekend is al dichtbij: zaterdag 8 augustus en zondag 9 augustus zal kantine De Derde Helft van 10.00 - 17.00 uur geopend zijn.

Samen kunnen we het en we hopen snel samen weer te genieten van een hapje en een drankje. Tot ziens in DE DERDE HELFT

Bron: Beeld: Archiefbeeld (RKSV Prinses Irene)

2020-2021 Kantine start nieuwe seizoen