Activiteiten stilgelegd tot en met maandag 16 maart

11 maart 2020 11:45

Bestuur

Alle wedstrijden van Brabantse amateurvoetbalverenigingen, die voor deze week op het programma staan, worden uitgesteld. Hiermee volgen de KNVB en KNKV het advies van NOC*NSF op om gehoor te geven aan de oproep van de Brabantse veiligheidsregio’s om alle evenementen in Brabant de komende dagen af te gelasten en zeer terughoudend te zijn met sociale contacten.

Zowel de voetbalbond als de korfbalbond hebben, in lijn met het advies van NOC*NSF, besloten om alle wedstrijden af te gelasten tot respectievelijk maandag 16 maart en zondag 15 maart.  De maatregel moet eraan bijdragen dat verdere verspreiding van het coronavirus wordt tegengegaan. Gisteren riepen de Brabantse veiligheidsregio’s op om de aankomende zeven dagen zo min mogelijk sociaal contact aan te gaan.

Het betaald voetbal werd gisteren al afgelast. Daarnaast communiceerde het bestuur gisteren al haar maatregelen met de informatie die toen voor handen was.

Het bestuur van Prinses Irene heeft besloten om alle activiteiten tot en met maandag 16 maart op ons sportpark af te zeggen. Hiermee volgen we het advies op van NOC-NSF om tot en met maandag 16 maart zeer terughoudend te zijn met sociale contacten. Alle trainingen op het veld en in de zaal worden afgelast en ook alternatieve activiteiten kunnen niet doorgaan.

Het bestuur houdt u middels deze website op de hoogte van de laatste updates en wijzigingen.

Hartelijk dank voor uw begrip.

Bron: KNVB, Beeld: Oleg Laptev via Unsplash.com

2019-2020 2020 COVID19 Corona KNKV KNVB afgelasting algemene mededeling korfbal voetbal