Jeugdleden, lever je lottoformulier in

20 februari 2020 12:00

Supportersclub

Helaas hebben we moeten constateren dat er nog steeds een aantal kinderen die dit jaar de jeugdlotto tot hun taak kregen, de opbrengsten/inschrijfformulieren niet ingeleverd hebben. Graag willen we hun met klem vragen met spoed dit in te leveren bij Peter Pittens of Geert Bekkers

Voor iedereen geldt nog steeds dat het nog mogelijk is om mee te doen aan de jeugdlotto. Meer informatie en het deelnameformulier is te vinden op de website (klik hier).

Stuur een ingevuld inschrijfformulier naar de supportersclub ([email protected]). Hierna ontvangt u een “tikkie” om het bedrag te voldoen en daarna bent u nog verzekerd van deelname. Je kunt de formulieren nog inleveren tot 1 maart 2020.

2020 jeugd jeugdlotto korfbal supportersclub voetbal