Jeugdlotto: u kunt nog steeds mee doen!

23 december 2019 20:00

Supportersclub

De eerste helft van de verkoopperiode van de jeugdlotto zit erop en hopelijk hebben de kinderen al veel mensen benaderd om een lot te kopen. Tot en met 10 januari kunnen de kinderen bij u langskomen voor het verkopen van loten. Zijn ze bij u niet aan de deur geweest? Dan kunt u toch meedoen. U kunt zelfs alles digitaal regelen en betalen met een Tikkie!

Op de website van Prinses Irene onder het kopje Supporters en vrienden vindt u meer informatie - of u klikt even hier om naar de info-pagina te gaan. Daar kunt u ook het deelnameformulier vinden en leest u meer over het betalen met een tikkie.

Namens het bestuur van de supportersvereniging danken wij u hartelijk voor uw deelname.

2019-2020 Jeugdlotto jeugd korfbal voetbal