Extra informatie over stemmen en code

2 oktober 2019 6:00

Bestuurt & Vrienden van Prinses Irene

Sinds afgelopen vrijdag 27 september is de Rabobank ClubSupport-actie van start gegaan. Deze keer heeft u de code om te stemmen voor de Rabo ClubSupport-actie via de mail binnengekregen. Dit is afgelopen vrijdag, zaterdag of zondag geweest. Heeft u niets ontvangen dan kan het zijn dat deze mail in de spam-filter is blijven hangen. Check dan ook goed uw mailbox.

Mocht u de e-mail niet in uw inbox én niet in uw spambox hebben ontvangen, dan kun u mailen naar [email protected] zodat zij u verder kunnen helpen met uw code om te stemmen.

Het eenvoudigste manier om je stem(men) uit te brengen is te kiezen voor Actief in: Nistelrode. De projecten waar onze vereniging op heeft ingeschreven vind je dan vervolgens onder Korfbalafdeling RKSV Prinses Irene, RKSV Prinses Irene en Stichting Vrienden RKSV Prinses Irene.  Als u daarbij bij Zoek op naam  Irene invult staan alle drie de projecten van onze club direct op een rij (zie afbeelding).

De verdeling van de stemmen is zo dat ieder lid van de Rabobank in totaal 5 stemmen heeft en er maximaal 2 stemmen per project kunnen worden gegeven.  In het voorbeeld van hieronder zijn in dit geval 2 stemmen vergeven aan Korfbalafdeling RKSV Prinses Irene, 2 stemmen vergeven aan RKSV Prinses Irene en 1 stem aan Stichting Vrienden RKSV Prinses Irene.

Nog niet gestemd? Klik dan hier om naar de ClubSupport-pagina te gaan. Onze vereniging hoopt natuurlijk dat ze kan rekenen op uw stem, want: elke stem is geld waard!

Oktober - rabobankclubsupport - printscreen

Bron: Beeld: rabobank.nl

2019 2019-2020 Samenwerking clubsupport korfbal rabobank voetbal vrienden van Prinses Irene