Doe mee met Rabo ClubSupport 2019

23 september 2019 21:00

Bestuur & Vrienden van Prinses Irene

Ook dit jaar doet onze vereniging mee met de Rabo Clubsupport actie. Voorheen heette de actie Rabobank Clubactie, maar hoewel de naam verandert, verandert het principe niet: jouw stem levert de club geld op! Je kunt stemmen op zowel de voetbalafdeling, de korfbalafdeling als op de Vrienden van Prinses Irene. Het stemmen vindt plaats van 27 september tot en met 6 oktober. Alle leden van Rabobank Oss Bernheze mogen stemmen en ontvangen een persoonlijke inlogcode.

September - Binnenkort Rabobank Clubsupport
De voetbal-en korfbalafdeling hebben ingeschreven voor een nieuwe AED en willen ook een flink aantal mensen opleiden om te  leren reanimeren. Vrienden van Prinses Irene vraagt, net als vorig jaar, een bijdrage voor speeltoestellen. De realisering daarvan blijkt hogere kosten mee te brengen dan verwacht.

"Met Rabo ClubSupport vieren we samen de winst. De echte winst van clubs, stichtingen en verenigingen. Mensen samenbrengen. Talenten benutten. Een sociaal netwerk opbouwen. Elkaar verder helpen. Daarom geven we als coöperatieve bank ieder jaar een deel van onze winst aan verenigingen door het hele land. Zodat zij kunnen blijven doen wat ze nu al doen. Onze wereld, buurt voor buurt, beter maken,” aldus de Rabobank over de Rabo ClubSupport-actie.

Alleen al je lid bent van de Rabobank en 12 jaar of ouder,  mag je stemmen. Als je een rekening hebt bij de Rabobank kan je lid worden, wat nog een aantal voordelen heeft. Wil je lid worden? Klik dan hier

De hoogte van de  financiële bijdrage is afhankelijk van het aantal stemmen dat de leden van de Rabobank uitbrengen op de deelnemende verenigingen. Vanaf 27 september kun je je stem uitbrengen via rabobank.nl/clubsupportDus laat je stem niet verloren gaan en stem!
Bron: Beeld: Rabobank

2019 Algemeen Rabobank Rabobank Clubsupport Vrienden Prinses Irene korfbal samenwerking voetbal