Mooi resultaat bij jeugdlotto

18 juni 2019 9:00

Supportersclub

Een maandje geleden hebben we de laatste trekking gehad van de jeugdlotto van het seizoen 2018-2019. 12 weken lang heeft een jeugdspeler of -speelster van de voetbal- of korfbalafdeling een combinatie getrokken van zes cijfers en een letter wat een winnende combinatie opleverde van de betreffende week.

Door inzet van de vele jeugdleden van de JO12-1, JO12-2, JO13-1, JO13-2, JO13-3 en korfbal C1 zijn er veel loten verkocht en hebben we een leuk bedrag bij elkaar kunnen brengen. Dat bedrag komt weer ten goede aan de jeugdafdeling van het voetbal en het korfbal, zoals het aankopen van ballen, goals en korven en om daarnaast ook een mooie financiële bijdrage te kunnen leveren aan het voetbal- en korfbalkamp.

Jammer genoeg zijn er toch altijd wel weer jeugdleden die niet gemotiveerd zijn om loten te verkopen, maar die wel profiteren van de opbrengst van de jeugdlotto. Er zitten natuurlijk ook weer toppers tussen, zoals Senna Exters. Zij heeft dit jaar, van alle jeugdleden die meededen,  het meeste geld  opgehaald en hiervoor krijgt ze van ons een groot applaus. Het team dat gemiddeld het meeste geld heeft opgehaald is de JO12-1 en dat team krijgt daarvoor een leuke attentie.

Dit jaar heeft de jeugdlotto het mooie bedrag van €2000.- opgeleverd  en is dit bedrag door Senna Exters symbolisch overhandigd aan het voltallige bestuur van Prinses Irene.

Juni - mooie opbrengst jeugdlotto 2019(vlnr: Patrick Bevers, Senna Exters, Mario van Dijk en Frits van den Hogen)

De supportersclub van Prinses Irene dankt iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan het slagen van de jeugdlotto. Dat geldt natuurlijk voor de jeugdleden die langs de deuren zijn gegaan, maar we zijn ook heel blij met de mensen die loten hebben gekocht en zo Prinses Irene en haar jeugdleden een warm hart toedragen.

Eerder werd in dit bericht per abuis de JO12-2 vermeld als het team dat het meeste geld had ingezameld. Dit is echter de JO12-1. Onze excuses hiervoor.

Bron: Supportersclub

2018-2019 2019 Jeugdlotto Supportersclub jeugd korfbal voetbal