Kampioenalert: JO17-1 ruikt nu echt het kampioenschap!

22 mei 2019 18:00

JO17-1

Komende zaterdag speelt onze JO17-1 de kampioenswedstrijd. Op dit moment staan de ploeg drie punten los met een (veel) beter doelsaldo (+12), waardoor ze komende zaterdag kampioen kunnen worden.

Bij winst of gelijkspel zijn ze sowieso kampioen, verliezen ze dan moet de concurrent (EVVC JO17-1) met een monsterscore winnen.

"We kunnen alle support gebruiken en graag willen wij dan ook iedereen uitnodigen om onze wedstrijd te komen kijken en daarna met ons het kampioenschap te vieren," aldus coach Rens van Zeeland.

Prinses Irene JO17-1 speelt om 15.00 uur thuis tegen Volkel. Als het team kampioen wordt, waar we wel vanuit kunnen gaan dus, is aansluitend de receptie om 17.30 uur in de kantine van Prinses Irene. "We zien jullie graag allemaal om met ons het feestje te vieren!"

Mei - kampioenalert - JO17-1

Bron: Beeld: Teun Bevers