A.s. zondag huldiging 250e wedstrijd Marina

9 mei 2019 18:00

Bestuur

Aansluitend aan de wedstrijd tegen Heumen wordt a.s. zondag 12 mei Marina van Venrooij gehuldigd voor de 250 wedstrijden die zij heeft gekorfbald in het eerste team van Prinses Irene. Alle leden, supporters, vrienden en familie zijn natuurlijk van harte welkom om hier bij te zijn.

Mei - 250 wedstrijden MarinaDe officiële wedstrijden worden netjes bijgehouden. In 2015 trad Ella van de Graaf nog toe tot deze groep gehuldigden, nu is daar dus de eer aan Marina. In seizoen 2005-2006 maakte Marina haar debuut, op veertienjarige leeftijd, met invalbeurten in het eerste achttal. Door blessureleed (driemaal haar kruisbanden) heeft het iets langer geduurd voordat Marina haar 250e wedstrijd speelt. Gezien haar leeftijd is Marina niet de jongste speelster binnen Prinses Irene die deze mijlpaal behaald, maar ook zeker niet de oudste. Zij mag zich in ieder geval de twaalfde dame noemen die 250 wedstrijden korfbalt in het vaandelteam van Nistelrode in de historie van deze club.

Zondag om 15.00 uur treedt Korfbal 1 aan tegen Heumen. De wedstrijd wordt gespeeld in Nistelrode en de officiële huldiging zal direct na de wedstrijd plaats vinden op het veld. Na afloop is er de gelegenheid om Marina te feliciteren.

Wij feliciteren Marina deze mijlpaal en wensen haar een prettige wedstrijd en mooie dag toe!

Bron: Beeld: Archiefbeeld RKSV Prinses Irene

2018-2019 2019 250e wedstrijd HEUMEN THUIS Jubilaris K1 Marina van Venrooij