In memoriam: Hans Sinke

22 januari 2020 21:30

Bestuur

Ons bereikte het droevige bericht dat Hans Sinke zaterdag 18 januari j.l. op 75-jarige leeftijd is overleden. Hans was van 2010 tot en met 2012 trainer van de jeugdteams van onze korfbalafdeling en heeft hiermee de basis gelegd om dit te kunnen doorontwikkelen naar een hoger niveau. Vanaf 2012 tot en met 2014 is hij trainer-coach geweest van het eerste korfbalteam van onze vereniging.

Tijdens deze periode hebben wij Hans leren kennen als een zeer fanatiek, betrokken persoon met vooruitstrevende ambities. Zijn inzet en betrokkenheid heeft er zeker toe bij gedragen dat onze korfbalafdeling nu functioneert op het hoogste niveau.  Na zijn periode als trainer is hij Prinses Irene altijd blijven volgen en was hij met bijzondere gebeurtenissen persoonlijk aanwezig.
Namens het bestuur van RKSV Prinses Irene wensen wij zijn echtgenote Wil,  zijn kinderen en kleinkinderen en verdere familie heel veel sterkte toe met dit verlies.

Bestuur RKSV Prinses Irene

Januari - IN MEMORIAM - Hans Sinke