Lotto: week 18 (1)

1 mei 2019 22:00

Supportersclub

Dit is de uitslag van de achtste trekking trekking van 2019. Gezien de vakanties, zijn er deze week in plaats van één trekking maar liefst twee trekkingen. De tweede trekking van week 18 zal zaterdag op deze website gepubliceerd worden.
Het winnende lotnummer van deze trekking is gevallen op combinatie 144332-D. De winnaar krijgt een bedrag van €100,-. Zijn er meerdere deelnemers met de juiste combinatie, dan wordt dit bedrag onder hen verdeeld.

De winnaars van deze week zijn:
  • A. Lindhout,  Weijen 7, Nistelrode
  • Jolijn Verhoeven, Maalsteen 8, Nistelrode
  • P Exters, v Binsbergenstraat 21, Nistelrode
De trekking van deze week werd uitgevoerd door Rick Dollevoet, die speelt in de JO12-2.

Mei - jeugdlotto - week 18 (1)

De opbrengst van de jeugdlotto komt ten goede aan de jeugdafdelingen van RKSV Prinses Irene en het bestuur van de supportersclub bedankt dan ook alle deelnemers aan de jeugdlotto en wenst hen veel succes met de overige trekkingen.

Bron: Beeld: Supportersclub

2018-2019 2019 Jeugdlotto Trekking 8 Week 18 jeugd korfbal voetbal