Lotto: week 10

7 maart 2019 21:00

Supportersclub

De jeugdlotto 2019 is weer van start gegaan. 12 weken lang is er elke dinsdag een trekking (met uitzondering van deze trekking). Elke week trekt een andere speler of speelster van de voetbal- of korfbalafdeling de combinatie van de week. Deze week is de trekking gedaan door Senna Exters (zie foto), die in de C1 korfbalt.

Maart - Jeugdlotto - trekking 1
De winnende combinatie van de eerste trekking is 143241-A. Deze week kent één winnaar en die van deze week is: Theo v.d. Heijden (Achterstraat, Nistelrode). Hij wint 100 euro.

De supportersclub van Prinses Irene dankt u wederom hartelijk voor de steun van de jeugdafdelingen van RKSV Prinses Irene en wenst u veel succes met de overige trekkingen.
Bron: Beeld: Supportersclub

2019 Jeugdlotto Senna Exters Supportersclub Trekking 1 Week 10