Verkoop jeugdlotto van start

14 februari 2019 12:00

Supportersclub

Deze week begint onze jeugd weer met de jeugdlotto, voor de meeste mensen in Nistelrode een bekend fenomeen. De opbrengst van de jeugdlotto wordt besteed aan D-kamp voetbal, korfbalkamp, winterzaalprogramma voor voetbal en korfbal én aanschaf materialen, zoals o.a. ballen, netten en korven.

De jeugdleden gaan vanaf nu langs de deuren. De kinderen hebben twee weken de tijd om zo veel mogelijk loten te verkopen. Deelname per week kost €1,-. Doet u alle 12 weken mee, dan kost u dat slecht 10 euro! Voor elk verkocht lot, krijg de jeugd 10 % van de inleg! We hebben tevens een leuke prijs voor het team dat gemiddeld de hoogste opbrengst heeft.

De eerste trekking vindt plaats op donderdag 7 maart (de donderdag na carnaval). De overige elf trekkingen vinden plaats op dinsdagavond.

Wilt u een steentje bijdragen aan de toekomst van Prinses Irene én 12 weken lang kans maken op een leuke geldprijs? Stel ze dan niet teleur en doe mee!

We wensen onze jeugd veel succes!

2018-2019 2019 Jeugdlotto jeugd korfbal supportersclub voetbal