In memoriam: Jan Wijnen

30 januari 2019 18:00

Bestuur

Ons bereikte het droevige bericht dat Jan Wijnen (70 jaar) op maandag 28 januari is overleden. Jan is 49 jaar lid geweest van onze vereniging en was nog steeds lid van onze supportersvereniging en een vaste supporter van ons eerste voetbalelftal.

Januari - In memoriam; Jan WijnenNa eerst actief te zijn geweest als speler is hij 15 jaar leider geweest van diverse elftallen, waarvan acht jaar binnen onze A-selectie van zowel het eerste als het tweede elftal.

Hij was erg trots op zijn zonen Tim en Ruud, die jaren in het eerste elftal hebben gespeeld en momenteel nog actief zijn als spelers van het vierde elftal. Ook was hij een trotse opa van kleinzoon Lars, die momenteel speelt in Prinses Irene JO7.

Wij zullen Jan missen langs de lijn en namens het bestuur van Prinses Irene, het bestuur van de supportersclub en al onze leden wensen wij de kinderen Hilde, Tim, Ruud, partners, kleinkinderen en verdere familie heel veel sterkte toe om dit verlies te verwerken.

Bestuur RKSV Prinses Irene

Bron: Beeld: Privé-foto familie Wijnen