Supportersclub schenkt prachtige blikvanger

7 december 2018 20:00

A. van Lokven

De supportersclub vierde in november haar 50 jarig jubileum. Zoals we gewend zijn van het bestuur schenken zij, naast hun “gewone” bijdrage door het jaar heen, bij feestelijk gelegenheden altijd een mooi cadeau. Ze hebben weer midden in de roos geschoten. Bij de hoofdingang van ons sportpark, is een eyecatcher van de bovenste plank verrezen. Twee voetballers en twee korfbalsters, in een fraai vormgegeven compositie, sieren vanaf nu bij binnenkomst ons sportpark.

Dit alles werd mede verwezenlijkt door de inzet van Piet Rovers, Marco van Nuland, Marcel Kerkhof en de schilders Pierre van de Ven en Ewoud Langenhuizen. Frits van de Hogen zorgde  voor de materialen.

December - bord geschonken door SupClub

Geschonken door: Supportersclub Prinses Irene (in het kader van hun 50-jarig bestaan)

Bron: Beeld: Adri van Lokven

50 jaar bestaan Gift Jubileum Supportersclub