Jumbo plaatjes-actie in volle gang

25 oktober 2018 19:15

Commissie Jumbo Plaatjes-actie

Zoals eerder al te lezen was op de website gaat de vereniging de Jumbo plaatjes-actie in gang zetten. Mede dankzij een groot aantal vrijwilligers wordt er deze week en volgende week een 800tal foto’s (!) gemaakt van alle spelers en commissies. Deze worden dan meteen vastgelegd, zodat nadien alles in het boek door de organisatie verwerkt kan worden.

Het is niet alleen foto’s maken, maar alles moet op nummer geregistreerd worden vanwege de volgorde van de foto’s in het boek en dat vergt een hoop werk!

Oktober - plaatsjes-actie in volle gang - Teun en Robin
Verder worden meteen de AVG-formulieren ingevuld en verwerkt, zodat de vereniging hier ook verder mee kan. In januari 2019 worden de boeken uitgebracht, dus dan kan er gespaard én geplakt worden!

Zo ziet u maar weer: zo’n leuke actie is weer een hele opgave, maar dankzij een flinke groep vrijwilligers en een speciale commissie wordt dit weer allemaal gerealiseerd.
Bron: Beeld: Commissie Jumbo Plaatjes-actie

2018 2018-2019 2019 80-jarig bestaan Jeugd Jubileum Jumbo Plaatjes Actie Samenwerking Voetbal korfbal