Trouwe supporter van korfbal en voetbal Henk Schouten overleden

15 augustus 2018 21:00

Bestuur RKSV Prinses Irene

Maandag bereikte ons het droevige nieuws dat Henk Schouten, de vader van onze korfbalselectiespeelsters Anne en Nora Schouten, is overleden.

Augustus - Trouwe supporter van korfbal en voetbal Henk Schouten overleden
Henk was erg betrokken bij onze vereniging. Zo was hij lid van de supportersvereniging en lid van de Vrienden van Prinses Irene. Kenmerkend voor Henk was vooral dat hij vrijwel altijd langs te velden te bekennen was als zijn dochters korfbal speelden en was hij daarnaast ook trouwe supporter van ons 1e herenvoetbalelftal.

Als er extra hulp nodig was voor hand- en spandiensten, dan kon er altijd een beroep worden gedaan op Henk. Zo heeft Henk zich enkele jaren geleden ingezet bij de zeskampen bij RKSV Prinses Irene en gold hij op het korfbalkamp als de technische man. Onlangs heeft Henk gezorgd voor de op- en afbouw van het priktoernooi tijdens het 40-jarig bestaan van de korfbalafdeling. Aan dit priktoernooi heeft Henk zelf ook actief aan deelgenomen.

We zullen Henk langs de velden zeker gaan missen. Namens de vereniging wensen wij Hannie, Anne en haar vriend Joeri en Nora veel sterkte en kracht toe met het verwerken van dit verlies.

Bestuur RKSV Prinses Irene

Vrijdagavond om 19.00 uur is er een avondwake voor Henk Schouten in de St. Lambertuskerk te Nistelrode. Eenieder die de familie Schouten wil steunen in deze moeilijke tijd is welkom om afscheid te nemen van Henk.
Bron: Beeld: Familie Schouten

2018 Henk Schouten In memoriam Ledennieuws