Lotto: week 12

19 juni 2018 21:30

Supportersclub

De jeugdlotto 2018 loopt alweer op zijn einde. 12 weken lang was er elke dinsdag er een trekking. Elke week trok een andere speler of speelster van de voetbal- of korfbalafdeling dan de combinatie van de week. Deze week is de trekking door Job van Schijndel(zie foto), die dit jaar heel hard zijn best heeft gedaan!

Job heeft namelijk net als vorig jaar van alle kinderen het meeste geld opgehaald in Nistelrode en omgeving. Hiervoor krijgt hij natuurlijk van ons een groot applaus! Vandaag heeft Job direct na de laatste trekking de opbrengst van de jeugdlotto 2018 overhandigd aan voorzitters Patrick Bevers en Frits van den Hogen. Dit jaar heeft de lotto het mooie bedrag van €2.500,- opgeleverd. Dit bedrag zal worden ingezet om de jeugdvoetal- en jeugdkorfbalafdelingen te ondersteunen bij het aankopen van materiaal zoals ballen, goals en korven en daarnaast om een mooie financiële bijdrage te leveren aan het voetbal- en korfbalkamp.

De winnende combinatie van de twaalfde, en laatste, trekking is 542431 B. Deze week kent drie winnaars: Chr. Pennings van de W. van Houtstraat, Fam. Ruijs van de Veerstraat en M. Visser uit Uden. Ieder van hen heeft €33,30 gewonnen.

De supportersclub van Prinses Irene dankt u hartelijk voor de steun van de jeugdafdelingen van RKSV Prinses Irene. Van de opbrengsten kan de sportverenigingen mooie dingen doen voor de jeugd en daar doen wij het uiteindelijk voor.
Ook wil de supportersclub alle kinderen bedanken die langs de deur zijn gegaan. Heel fijn dat ook zij zich in willen zetten voor de toekomst van de club!

Graag tot volgend jaar!

Juni - Job van Schijndel geeft bestuur opbrengst jeugdlotto 2018

Bron: Beeld: Supportersclub

2017-2018 2018 Jeugd Job van Schijndel Lotto Lotto week 12 Supportersclub Voetbal korfbal