GEZOCHT: Nieuwe actieve leden

24 mei 2018 9:30

Korfbal Recreanten

De recreanten van Prinses Irene korfbal is een team waar zeer duidelijk de gezelligheid voorop staat. Op woensdagavond wordt er iedere week fanatiek een potje korfbal gespeeld. Naast het korfbal worden er ook leuke activiteiten ingepland, zoals een jaarlijks uitstapje, een nieuwjaarsborrel, hapje eten, etcetera. In ons team spelen dames die allemaal vroeger ook gekorfbald hebben en die het leuk vinden om één keer in de week een uurtje lekker actief bezig te zijn.

Helaas gaan er na afloop van dit seizoen een paar dames afhaken.

Om op woensdag te kunnen blijven korfballen hebben wij aanvulling nodig voor ons leuke team. Dus heb je vroeger gekorfbald en lijkt het je wat om bij ons aan te sluiten, kom dan gezellig ons recreantenteam versterken.

Wil je graag een kijkje komen nemen? We spelen op de woensdagen 30 mei en 6 juni nog een thuiswedstrijd om 20.30 uur op sportpark de Schellen (Nistelrode).

Mei - Korfbal recreanten zoeken nieuwe teamgenoten - teamfoto
Bron: Beeld: archiefbeeld RKSV Prinses Irene