Het is bijna zover: 40 jaar korfbal bij Prinses Irene

16 mei 2018 12:00

Korfbalcommissie

Op 30 juni a.s. wordt het 40-jarig jubileum korfbal gevierd. De uitnodigingen zijn inmiddels de deur uit, maar we hebben helaas niet alle e-mail-adressen kunnen achterhalen. De commissie wil natuurlijk niet iemand vergeten of passeren!

Ben je lid, oud-lid, sponsor, vrijwilliger, bestuurslid of op een of andere wijze nu of in het verleden betrokken geweest bij de korfbalafdeling van Prinses Irene, meld je dan bij de jubileumcommissie op e-mail-adres [email protected]. De uitnodiging voor deze feestelijke dag wordt je dan direct toegestuurd.

Hopelijk zien we velen van jullie terug op 30 juni om samen te proosten op dit mooie jubileum!

Pssst, heb jij je al aangemeld bij de commissie? Laat het iedereen weten en zet jezelf op aanwezig op facebook!
Bron: Beeld: archiefbeeld RKSV Prinses Irene

2017-2018 2018 40 jaar korfbal Jubileum activiteit activiteitenkalender korfbal