GEWIJZIGD: Zondag 18 maart huldiging Jeroen Bekkers

2 maart 2018 0:30

Webredactie

Aansluitend aan de wedstrijd tegen Rhode wordt zondag 18 maart Jeroen Bekkers gehuldigd voor 250 wedstrijden die hij heeft gevoetbald in het eerste elftal van Prinses Irene. Hij voegt zich daardoor bij een illuster rijtje. Sinds 1963 worden de officiƫle wedstrijden netjes bijgehouden en Jeroen is (sinds die tijd) de 17e speler die deze mijlpaal haalt. Een moment om bij stil te staan dus.

Jeroen Bekkers in actie tegen Helvoirt 1 op 18 februari 2018.
De KNVB heeft dit weekend alle voetbalwedstrijden afgelast.  Dit houdt in dat ook de wedstrijd tegen EVVC van a.s. zondag 4 maart niet doorgaat. De huldiging is verzet naar zondag 18 maart. Zoals gezegd spelen de heren van het eerste dan thuis tegen de koploper, Rhode.

Er zijn verschillende mensen druk bezig om de huldiging van zijn 250e wedstrijd mooi te omlijsten. Jeroen (en zijn medespelers) kunnen natuurlijk zelf de mooiste kroon op de huldiging zetten door de drie punten in Nistelrode te houden. De huldiging zal direct na de wedstrijd plaats vinden en na afloop is er de gelegenheid om Jeroen te feliciteren.

Wij feliciteren Jeroen met deze mijlpaal en wensen hem een prettige wedstrijd en mooie dag toe!

250 WEDSTRIJDEN HEREN 1
DATUM ZONDAG 18 MAART