Onjuiste data overzichtskaarten supportersclub

24 januari 2018 6:00

Supportersclub

De supportersclub deelt elk jaar (tegelijk met het uitreiken van de seizoenskaarten) een overzichtskaartje uit met daarop de data dat ons heren standaardelftal speelt. Altijd handig, maar helaas zijn er dit jaar een paar onjuistheden ingeslopen.

Hoewel tegenwoordig op de smartphone via de Voetbal.nl-app ook alle wedstrijdgegevens opgevraagd kunnen worden, wordt het overzichtskaartje van de Supportersclub nog wel vaak gebruikt. De Supportersclub stelt hierbij dan ook graag iedereen op de hoogte dat de volgende gegevens gewijzigd dienen te worden op het kaartje:

Zondag 11 februari 2018 moet worden: zondag 25 februari (Margriet – Pr. Irene)
Zondag 19 februari 2018 moet worden: zondag 4 maart (Prinses Irene – EVVC)

Agenda H1 Supportersclub seizoen 2017-2018