Pupil van de week: Saar de Mol

14 november 2023 9:00

Saar de Mol

Afgelopen zondag bij de eerste thuiswedstrijd van het eerste korfbalteam mocht Saar de Mol de pupil van de week zijn.

Hallo, ik ben Saar en ik ben 8 jaar. Afgelopen zondag was is Pupil van de Week. Ik mocht eerst met de speelsters mee inspelen op de grote korf. Daarna heb ik met Emma op de losse korf geoefend. Toen de wedstrijd begon mocht ik mee oplopen. Dat vond ik het leukste! Toen gaven we iedereen een high five en daarna mocht ik een doorloopbal doen. Ik kreeg een beker en oorkonde van de scheidsrechter. Daarna begon de wedstrijd en mocht ik deze afkijken op de bank. Ik vond het heeeel leuk!

Bron: Janine Kerkhof

korfbal pupil van de week pupil van de week 2023-2024