Dankjewel!

11 november 2023 8:15

Korfbalcommissie

Dit weekend gaan de korfballers weer van start met de zaalcompetitie en worden de thuiswedstrijden gespeeld in sporthal De Overbeek. Altijd erg gezellig door de vele sporters én supporters die we daar mogen ontvangen.

Vorig zaalseizoen zijn we gestart met het zelf bemannen van de bar in de kantine van sporthal De Overbeek, omdat er vanuit de gemeente geen uitbater meer beschikbaar was. In onze ogen enorm belangrijk dat de kantine als gezellige ontmoetingsplek blijft bestaan rondom onze wedstrijden. De inkomsten zijn daarmee voor Prinses Irene.

Evenals vorig jaar heeft een grote groep ouders van onze korfballeden gehoor gegeven aan onze oproep, om de bemanning van de bar voor hun rekening te nemen. Enorm fijn dat we weer op jullie mogen rekenen en een DANK JE WEL is zeker op zijn plaats.

In de planning van de barbezetting zijn nog een paar open plekjes. Mocht het jou leuk lijken om aan te sluiten bij onze gezellige vrijwilligersgroep en je wilt ons een paar uurtjes vooruit helpen, meld je dan even bij ondergetekende. Je doet er de korfballers een groot plezier mee!

Met sportieve groet,
Rita Pater