1e elftal begint competitie tegen Boekel Sport

12 augustus 2023 13:00

Webmaster

Op 24 september start het 1e elftal de competitie met een thuiswedstrijd tegen Boekel Sport. Dat was afgelopen seizoen de laatste wedstrijd van de competitie.Daarna volgt de derby in Berghem tegen Berghem Sport, daarna weer een thuiswedstrijd tegen een van de titelfavorieten Schijndel. De derby tegen Heeswijk vindt op 5 november plaats in Heeswijk.

De derby tegen een andere titelfavoriet, DAW, wordt pas in 2024 gespeeld. De eerste wedstrijd na de winterstop, op 21 januari, vindt die plaats in Schaijk. De laatste wedstrijd van het seizoen is op 26 mei en dan ontmoeten deze ploegen elkaar weer in Nistelrode.

Het 2e elftal begint ook op 24 september de competitie. In Dinther is dan Avesteyn 2 de tegenstander. Daarna een thuiswedstrijd tegen Juliana Mill 2. De laatste wedstrijd van het seizoen is op 23 mei uit tegen Erp 3.
De overige teams vallen in de B-categorie, daarvan wordt het programma later gepubliceerd. Het programma van Vrouwen 1 publiceerden we al eerder.
De bekerprogramma's zijn nu ook van alle teams bekend.
Bron: KNVB

Seizoen 2023-2024