In memoriam: Jan Nelissen

22 maart 2020 18:00

Bestuur

Ons bereikte het droevige bericht dat zaterdag 21 maart Jan Nelissen op 73-jarige leeftijd is overleden.

In memoriam - Jan NelissenDe laatste jaren liet de gezondheid van Jan te wensen over en uiteindelijk is een longontsteking en een besmetting met het coronavirus hem fataal geworden.

Met zijn onderneming Slijterij Nelissen was Jan destijds de vaste leverancier van onze kantine en van daaruit ook jarenlang een vaste sponsor van onze vereniging. In de weekenden stond hij altijd paraat om de drankvoorraad aan te vullen wanneer dit nodig was.
Hij was ook een vaste supporter van ons eerste herenelftal totdat zijn gezondheid dit niet meer toe liet. Jan was nog steeds lid van onze supportersvereniging.

Namens het bestuur van Prinses Irene en het bestuur van onze Supportersclub en al onze leden wensen wij zijn vrouw Annie, zijn kinderen Dennis met Miranda en Simone met Jeroen, zijn kleinkinderen Luuk, Bo, Stan, Fiene en Katelijne en verdere familie heel veel sterkte toe om dit verlies te verwerken.

Bestuur RKSV Prinses Irene
Bron: Beeld: privé-foto