Korfbal A2 kampioen!

5 juni 2019 22:00

A2

Op zaterdag 1 juni heeft de A2 het kampioenschap binnengehaald, terwijl toen de allerlaatste wedstrijd nog gespeeld moest worden. De A2 heeft op die dag tegen de Korfrakkers A3 (hun laatste wedstrijd) gespeeld. Allebei de teams hadden tot nu toe nog alle wedstrijden gewonnen. Na een spannende wedstrijd heeft Prinses Irene A2 uiteindelijk met 12-6 gewonnen van de Korfrakkers A3.

Het hele buiten- en binnen seizoen heeft de A2 keurig gespeeld. In het binnen seizoen zijn ze op de 2e plek geëindigd en in het najaar op de 3e plek. Nu in het voorjaar is het ze uiteindelijk gelukt om kampioen te worden.

Op zaterdag 15 juni om 15.00 uur kunnen de meiden gefeliciteerd worden in de kantine!

Juni - Korfbal A2 kampioen!
Bron: Beeld: Korfbal A2

2018-2019 A2 Korfbal jeugd kampioen veldkampioen