Sinterklaas bij Prinses Irene

7 november 2023 1:30

Sinterklaas commissie

Bijna is het weer zover! Sinterklaas komt weer naar Nederland binnen afzienbare tijd. Via zijn “Berichtenpiet” heeft hij de voorzitter onze vereniging, René van de Ven, een bericht gestuurd. Op vrijdag 24 november komt Sinterklaas weer een bezoekje brengen aan Prinses Irene in de kantine.

De kinderen worden om 17.45 uur in de kantine verwacht. Ouders mogen de kinderen naar binnen brengen en mogen ze om 19.00 uur weer komen ophalen. Er zal vanuit elk team leiding zijn om de kinderen te begeleiden.

Natuurlijk heeft de Sint weer de nodige cadeautjes bij zich voor iedereen en zal hij vergezeld worden door een van zijn Pieten. Alle kinderen die bij Prinses Irene actief zijn bij voetbal, korfbal of de Schellie kidsclub, in de leeftijd tot en met groep 5, zijn welkom.

Graag tot dan!

activiteiten jeugd sinterklaas