TC jeugd verlengt met jeugdtrainers

30 april 2021 7:15

Technische Commissie Jeugd

De Technische Commissie Jeugd is erg blij dat ze de vrijwilligersovereenkomsten hebben verlengd van 2 hoofdtrainers op belangrijke posities, alsmede van de keeperstrainer en hoofd jeugdopleiding. De overeenkomsten met de trainers Bas van Venrooij (van JO 19-1) en Toine van Hoorn zijn beide met een jaar verlengd. Toine stapt over van de JO 15-1 naar JO 17-1. Ook Theo van Vught, hoofd jeugdopleiding en Patrik van der Heijden, keeperstrainer, zijn met een jaar verlengd.

Sinds 3 jaar is Bas van Venrooij verantwoordelijk bij Prinses Irene als trainer van de JO 19-1. Dit jaar zijn ze begonnen in de Hoofdklasse, maar helaas is er van wedstrijd spelen weinig aan toegekomen. Toine van Hoorn is sinds een aantal jaren verantwoordelijk voor de Jo 15-1. Hij stapt nu over naar de JO 17-1; deze lichting kent Toine nog van 2 seizoenen geleden. Volgend seizoen is de intentie om weer in de Hoofdklasse in te stappen.

Prinses Irene en deze trainers zijn allen heel tevreden met de samenwerking, en hebben daarom onlangs het contract voor 1 seizoen verlengd. Zo kan de Technische Commissie Jeugd alvast toewerken naar de verdere indeling van de trainers voor her nieuwe seizoen. We feliciteren Bas en Toine, alsmede Theo en Patrik met hun contractverlenging en wensen hen veel succes toe!

jeugd seizoen 2021-2022 voetbal