JEUGDCOMMISSIE HEET DENNIS VD HEUVEL EN RUUD WIJNEN WELKOM

5 mei 2021 21:30

Jeugdcommissie

Voor het nieuwe seizoen 2021/2022 zijn Ruud en Dennis aangesteld als klasseleiders voor onderbouw voetbal. Zij volgen Marc Peters op, die na dit seizoen zal stoppen als klasseleider. Marc heeft deze functie de afgelopen jaren uitstekend uitgevoerd en daar zijn wij hem dan ook zeer dankbaar voor.

De jeugdcommissie is blij dat Dennis en Ruud de taak als klasseleiders onderbouw gaan overnemen van Marc. Dennis en Ruud zijn zelf al jaren lid als voetballer van onze vereniging, hun kinderen voetballen in de jeugd, waarbij beide heren zich reeds ook inzetten als jeugdtrainer. Wij kunnen als vereniging dan ook alleen maar blij zijn dat zij bereid zijn om de  jeugdcommissie te komen ondersteunen.

Voor de bovenbouw zijn we nog op zoek naar een klasseleider. Mocht iemand interesse hebben de jeugdcommissie te komen versterken, mag hij/zij zich melden bij Patrick Bevers, [email protected] of 06-22971854.

jeugd prinses irene seizoen 2021-2022 voetbal