Korfbalsters richting spannende slotfase van de competitie

24 mei 2019 12:00

Met nog twee wedstrijden te gaan is er nog niets zeker in poule A van de Topklasse. De komende twee wedstrijden gaan dan ook alles beslissend zijn. Aankomende zondag mogen de korfbalsters van Prinses Irene op bezoek bij Swift in Velden.

De ploegen in de Topklasse A zijn aan elkaar gewaagd en dat is terug te zien aan de huidige stand. Het kan nog alle kanten op. Prinses Irene staat op dit moment 1e in poule A van de Topklasse met 11 punten. Swift staat op een vierde plek met 9 punten. De thuiswedstrijd, in de eerste helft van de competitie, werd nipt gewonnen door de dames van Prinses Irene met een 16-15.

Aankomende zondag zal er gestreden worden voor de winst, want met een winst zijn de korfbalsters een stapje dichter bij de kruisfinales. Het beloofd een spannende wedstrijd te worden in Velden die om 15:00 van start gaat onder leiding van scheidsrechter S. Rijkaart van Cappellen.

Programma Topklasse A:

Zaterdag 25 mei om 16:00 uur: De Korfrakkers 1 – Spes 1