Ben jij er weer bij volgend seizoen?

13 mei 2019 18:00

Ledenadministratie

Sporten in teamverband, of het nou korfbal of voetbal is: het is gewoon ontzettend leuk om te doen! Helaas zijn er af en toe omstandigheden waardoor je niet langer actief kunt zijn op het veld. Om er voor te zorgen dat je niet onnodig contributie betaald als actief lid, is het noodzakelijk om je tijdig af te melden. Carin van de Bovenkamp, die nauwgezet de ledenadministratie verzorgt, heeft omtrent de afmelding van het lidmaatschap een mededeling.

“Het korf- en voetbalseizoen is alweer bijna afgelopen, maar hopelijk heb je zin en tijd om het volgende seizoen ook weer actief aan wedstrijden en trainingen deel te nemen.

Wanneer je echter van plan bent om het lidmaatschap op te zeggen, willen wij er op wijzen dat dit vóór 1 juni schriftelijk moet worden doorgegeven. Bij afmelding na 1 juni gaat deze pas aan het einde van het nieuwe seizoen in en moeten wij helaas de gehele contributie voor het nieuwe seizoen in rekening brengen. Zie hiervoor het contributiereglement op deze site.
De afmelding doorgeven aan de begeleiding van je team en/of technische commissie is niet voldoende. Ook bij de ledenadministratie moet je dit kenbaar maken. Het beste kun je hiervoor het formulier "Afmelden lidmaatschap" invullen op deze site.

Wil je geen actief lid meer zijn maar toch graag lid blijven van onze gezellige vereniging dan kan dit als niet actie /steunend lid of misschien is een vrijwilligersfunctie in een commissie of team wel iets voor jou!”

Samen zijn wij Prinses Irene en we willen het beleven van voetbal en korfbal voor iedereen zo plezierig mogelijk maken. Kun je (helaas) niet meer actief deelnemen aan de sport, maar wel betrokken blijven bij de vereniging: laat je horen! De vereniging leunt natuurlijk erg op vrijwilligers, in alle vormen en maten. Een signaal naar de leiding van je team kan al voldoende zijn, zodat we kunnen kijken waar jouw talenten en behoeftes het beste tot hun recht komen.
Bron: Beeld: Oleg Laptev via Unsplash.com

2018-2019 2019-2020 Afsluiting seizoen Algemene mededeling Ledenadministratie Start nieuwe seizoen