Breng je stem uit op Prinses Irene met Rabo ClubSupport actie

4 oktober 2020 13:00

Bestuur en Vrienden Prinses Irene

Ook dit jaar doet onze vereniging mee met de Rabo ClubSupport actie. Je kunt stemmen op zowel de voetbalafdeling, de korfbalafdeling als op de Vrienden van Prinses Irene. Het stemmen vindt plaats van 5 oktober tot en met 25 oktober. Vervolgens zal op 6 november de uitslag bekend worden gemaakt. Elke stem telt, kunnen we op jou rekenen?

Rabobank Oss Bernheze gaat dit jaar  € 300.000,- verdelen onder de deelnemende stichtingen en verenigingen in het werkgebied.  De hoogte van de financiële bijdrage is afhankelijk van het aantal stemmen dat de leden van de Rabobank uitbrengen op de deelnemende verenigingen. Prinses Irene doet met drie inschrijvingen mee:

• R.K.S.V. Prinses Irene
  • Korfbalvereniging RKSV Prinses Irene
  • Stg. Vrienden R.K.S.V. pr. Irene

Wij hopen dan ook vele stemmen te bemachtigen. Elke stem is immers geld waard en extra inkomsten zijn altijd meer dan welkom. De voetbal- en korfbalafdeling gaan opbrengst van deze actie besteden aan ons terras zodat dit volledig corona-proof kan worden ingericht en ook bij lage temperaturen gebruikt kan worden. Stichting Vrienden wil investeren in spellen voor de oudere jeugd.

Hoe kan je stemmen?

Ieder lid van de Rabobank (vanaf 12 jaar) mag vijf stemmen uitbrengen op zijn of haar favoriete clubs, waarbij maximaal twee stemmen op dezelfde inschrijving uitgebracht kunnen worden.

Je kunt je stem uitbrengen door in te loggen in de app van de Rabobank of op de website van de Rabobank. Via het menu ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kun je klikken op Rabo ClubSupport en zoek je de verenigingen op. Vervolgens klik je de iniatieven aan die je wilt ondersteunen en klik je op bevestigen. Vervolgens krijg je de mogelijkheden om je 5 stemmen te verdelen en te bevestigen.

Ben je wel lid, maar wil je niet  mobiel bankieren, dan kun je een stemcode opvragen door te bellen naar 0412 - 45 77 77.

Tip: door te zoeken op "Irene" kom je uit bij alle drie de inschrijvingen vanuit onze vereniging. Ons stemadvies is uiteraard om daarbij alle stemmen te verdelen over onze drie inschrijvingen.

Stemprocedure_Rabobank.png

Het is nog mogelijk om je stemmen uit te brengen tot en met 25 oktober.  Laat je stem niet verloren gaan en stem op Prinses Irene!

Rabobank_Clubsupport_Leaderboard_728x90px_FCW_F02.gif

Bron: Beeld: Archiefbeeld RKSV Prinses Irene, Rabobank

2020-2021 Algemene mededeling Rabo Clubsupport Rabobank samenwerking vrienden van Prinses Irene