Rabo Clubsupport wederom geweldige opbrengst!

2 oktober 2023 22:15

Bestuur

Bedankt leden van de Rabobank, dat jullie zo massaal op ons gestemd hebben. Was vorig jaar de opbrengst al hoger dan ooit, dit jaar was het zelfs nog iets meer. In totaal was de opbrengst voor de voetbalafdeling, korfbalafdeling, supportersclub en Vrienden van Prinses Irene € 4701,49. Daar kwam nog € 125 extra bij voor de Vrienden, die het geluk hadden dat hun naam werd getrokken uit de ingevulde loten bij binnenkomst.

De totale opbrengst is dus maar liefst 4826,49. Vorig jaar was dat € 4609,09. Toen bracht elke stem € 8,19 op, nu was dat minder namelijk € 7,92. Dat betekent dus dat er nog meer op al onze geledingen is gestemd dan vorig jaar! Het zegt ook iets over hoe onze vereniging wordt gewaardeerd.

De voetbalafdeling had ruim € 2172,-., de korfbalafdeling ruim € 1260,-. supportersclub ruim € 658,-.en Stichting Vrienden Prinses Irene ruim € 610,-. en dus nog € 125,- extra bij de loterij.

De opbrengst wordt besteed aan:

- De voet- en korfbalafdeling: Voor alle trainers (vrijwilligers) een trainingspak.
- De supportersclub: Aanschaf van een nieuwe beamer.
- Vrienden: Mobiele geluidsinstallatie.

Nogmaals iedereen bedankt die op ons heeft gestemd.

Heb je een rekening bij de Rabobank en ben je nog geen lid? Word dat dan snel, dan kun je volgend jaar ook stemmen! Lees hier hoe makkelijk je lid kunt worden.

Rabo Clubsupport