Wie wordt onze nieuwe ledenadministrateur (m/v) voetbal?

27 maart 2023 2:30

Webmaster

Verschillende jaren hebben Natasja Kerkhof & Ellen van Dinther de ledenadministratie van onze voetbal- en korfbalafdeling verzorgd. Zij stoppen daar echter mee. Voor de korfbalafdeling is inmiddels een opvolgster gevonden in de persoon van Natasja Kooimans. Voor de voetbalafdeling zijn we nog op zoek naar een opvolg(st)er. Vandaar deze oproep. We zoeken iemand die thuis is in het werken met een computer en nauwgezet is.

Natuurlijk krijg je goede instructies bij de start van de job. In grote lijnen bestaat je vrijwilligerswerk uit het in- en uitschrijven van leden in de ledenadministratie, die ook is gekoppeld aan die van de KNVB. De incasso’s versturen voor het innen van de contributie en bijhouden van de betalingen daarvan. Dit kan ook een mooie klus zijn voor een ouder, die geen tijd heeft voor actief zijn in of rond het sportveld, maar wel op deze manier een steentje wil bijdragen aan onze vereniging denkt uw webmaster.

Heb je belangstelling en of wil je meer informatie, stuur dan een mailtje naar onze penningmeester Marij Bellen [email protected].

Ledenadministratie