Lotto: week 18 (2)

4 mei 2019 15:45

Supportersclub

Dit is de uitslag van de negende trekking van 2019 en de tweede in week 18, aangezien vorige week de jeugdlottotrekking verviel vanwege vakantie. Het winnende lotnummer van deze trekking is gevallen op combinatie 153133-A.

De winnaar krijgt een bedrag van €100,-. Indien er meerdere deelnemers met de juiste combinatie, dan wordt dit bedrag onder hen verdeeld.

De winnaar van deze week is:
  • Libert Bongers, Meenstraat 11, Nistelrode
Beide trekkingen van deze week werden uitgevoerd door Rick Dollevoet, die voetbalt in de JO12-2.

Mei - jeugdlotto - week 18 (2)
De opbrengst van de jeugdlotto komt ten goede aan de jeugdafdelingen van RKSV Prinses Irene en het bestuur van de supportersclub bedankt dan ook alle deelnemers aan de jeugdlotto en wenst ze veel succes met de overige trekkingen.
Bron: Beeld: Supportersclub

2018-2019 2019 Jeugdlotto Supportersclub Trekking 9 Week 18 jeugd