Paasbingo was weer een succes

20 april 2019 12:00

Supportersclub

Ook dit jaar organiseerde de Supportersclub van Prinses Irene weer een gezellige Paasbingo. Er waren verschillende mooie prijzen, maar uiteindelijk kan er maar één iemand met de hoofdprijs van door gaan. In dit geval was het Cindy Gloudemans (speelster Vrouwen 3) die er met de buit vandoor ging: een vleespakket ter waarde van €120,- van Slagerij Van den Tillart.

April - Paasbingo - Cindy Gloudemans wint hoofdprijsHet bestuur van de supportersclub wenst iedereen fijne paasdagen. We zien de bingo deelnemers graag weer terug in december 2019 bij onze jaarlijkse kerstbingo.

2019 Activiteit Paasbingo Pasen Supportersclub