Paasbingo maandag 3 april

28 maart 2023 0:00

Webmaster

Een van de mooie tradities binnen onze vereniging zijn de bingo-avonden die rond Pasen en Kerstmis door onze supportersclub worden georganiseerd. Deze worden altijd goed bezocht wat natuurlijk mede komt door de mooie prijzen.

Maandag 3 april om 20.00 uur gaan de balletjes weer rollen in onze kantine. Over mooi prijzen gesproken, de hoofdprijs is dit keer een Heather, maar ook levensmiddelenmanden, een grasmaaier en airfryer zitten in het prijzenpakket. Dus sla uw slag in onze kantine, waar iedereen welkom is. Want wie is er nu geen supporter van onze vereniging😄😄

Paasbingo