Meer informatie over kleding van de coaches

26 maart 2019 22:00

Bestuur

Bij het verlengen van het sponsor contract met Van Tilburg Mode en Sport is er onder andere ook overeengekomen om extra kleding te verzorgen. Door onze vereniging zijn er coachjassen en -polo’s besteld voor onze clubmensen langs de velden en bij de diversen commissies. Hierdoor zullen onze mensen herkenbaar zijn en met een eenduidige uitstraling onze club kunnen vertegenwoordigen.

Mede door Van Tilburg Mode en Sport en de bijdrage van de Raboclubkascampagne (het inschrijvingsdoel van vorig jaar), zowel voor de Vrienden van Prinses Irene en de sportvereniging Prinses Irene, is dit mogelijk gemaakt.

Nu was de planning om deze uit te reiken direct na de winterstop, in februari danwel maart. Echter door leveringsproblemen vanuit de  fabrikant loopt dit flinke vertraging op en is het tot op heden niet duidelijk wanneer wij deze uit kunnen reiken. Wij stellen alles in het werk om dit zo vlug mogelijk te realiseren.

Met vriendelijke groet

Het bestuur
Bron: Beeld: Van Tilburg Mode en Sport & RKSV Prinses Irene

2019 Algemene mededeling Kader en staf Materiaal en kleding Samenwerking Van Tilburg