Een goeie combi met Van Tilburg Mode & Sport

23 september 2020 11:00

Webredactie

Dat we trots zijn op onze hoofdsponsor, dat moge duidelijk zijn. Al jarenlang geldt er een fijne samenwerking met NisseroƮs grootste mode- en sportwinkel. Naast dat we op de support en sponsoring mogen rekenen van de familie Van Tilburg, is ook de de clubkledinglijn bij dit familiebedrijf ondergebracht.

Aangezien het voetbalseizoen weer is gestart, heeft Van Tilburg een voetbalbrochure (of mogen we het een mini-magazine noemen?) uitgebracht. Selectiespeler Giel van Zeeland kwam daarin ook aan het woord.

Ben je benieuwd naar de rest van de brochure? Klik dan hier. Mocht je nu ook weer klaar zijn om weer fresh op het veld te verschijnen, klik dan hier om naar de clublijn te gaan.

Giel_-_interview.png

Bron: Beeld: Van Tilburg Mode & Sport

2020 Materiaal en kleding Van Tilburg Mode en Sport clubkleding samenwerking start nieuwe seizoen