Zondag 17 maart huldiging Tim van den Brand

14 maart 2019 16:30

Bestuur

Aansluitend aan de wedstrijd tegen SV TOP wordt a.s. zondag 17 maart Tim van den Brand gehuldigd voor de 250 wedstrijden die hij heeft gevoetbald in het eerste herenelftal van Prinses Irene. Alle leden, supporters, vrienden en familie zijn natuurlijk van harte welkom om hier bij te zijn.

Maart - 250e wedstrijd Tim van den Brand - profiel

Sinds 1963 worden de officiële wedstrijden netjes bijgehouden. Vorig jaar trad Jeroen Bekkers nog toe tot deze groep gehuldigden, nu is daar dus de eer aan Tim. In seizoen 2010-2011 maakte Tim zijn debuut op 16-jarige leeftijd in het eerste herenelftal, in dat seizoen speelde hij 18 wedstrijden. Met zijn 25 jaar is hij de jongste speler binnen Prinses Irene die deze mijlpaal bereikt en de achtiende in totaal in de historie van deze club.

Zondag om 14.30 uur speelt het 1e elftal tegen SV TOP, de officiële huldiging zal direct na de wedstrijd plaats vinden op het veld. Na afloop is er de gelegenheid om Tim te feliciteren.

Wij feliciteren Tim met deze mijlpaal en wensen hem een prettige wedstrijd en mooie dag toe!

Maart - 250 wedstrijd Tim van den Brand - Tim in actie tegen Helvoirt

Bron: Beeld: Archiefbeeld RKSV Prinses Irene