Doet u al mee met de jeugdlotto?

27 februari 2019 18:00

Supportersclub

De afgelopen twee weken zijn er heel wat jeugdlotto formulieren opgehaald en weer ingeleverd bij de Supportersclub. Die houdt deze natuurlijk goed bij, want volgende week donderdag vindt alweer de allereerste trekking plaats voor de jeugdlotto 2019!

Eerder hadden we al aangekondigd dat jeugdleden lang de deuren gingen. Nu kan het zo zijn dat er niemand langs is geweest (terwijl de jeugdleden niet langer meer langs de deuren gaan), maar u alsnog wilt deelnemen aan de jeugdlotto. Geen enkel probleem: in dat geval kunt u via de website het formulier downloaden, uitprinten en ingevuld inleveren bij een van de bestuursleden van de Supportersclub met het bijbehorende bedrag.

De opbrengst van de jeugdlotto wordt besteed aan D-kamp voetbal, korfbalkamp, winterzaalprogramma voor voetbal en korfbal én aanschaf materialen, zoals o.a. ballen, netten en korven. Maar zoals gezegd zit er ook voor de deelnemers wat in, want 12 weken lang maakt u kans op €100,-!

Je kunt de ingevulde loten met gepast geld afgeven vóór donderdagavond 7 maart op de volgende adressen:
Peter Pittens            Vendelweg 19
Anja Willems            W. van Houtstraat 13A
Frank Pluk                Blauwesteenweg 20
Marcel Kerkhof         Lambertusstraat 20
Wilfred van Doorn    De Wilgen 2
Geert Bekkers           Korenstraat 22
Erna van Tilburg       Kerkveld 21

Klik hier om het formulier te downloaden.

Wilt u een steentje bijdragen aan de toekomst van Prinses Irene én 12 weken lang kans maken op een leuke geldprijs? Wees dan snel en doe mee!

2019 Jeugdlotto Korfbal Supportersclub Voetbal