Een weekend waar je U tegen zegt

19 januari 2019 12:00

A-selectie

Afgelopen weekend was daar weer het jaarlijkse A-selectie weekend. Deze keer werd Werkhoven aangedaan. Dit seizoen hebben we een erg korte winterstop, met als gevolg dat er zondag 20 januari al weer een competitiewedstrijd voor ons eerste elftal op het programma staat. Het tweede elftal heeft paar weken langer voordat ze weer spelen.

Op vrijdagavond werd er gestart met pubquiz met uiteenlopende categorieën, karaoke opdrachten voor onze nieuwe A-selectieleden (muziek van Nederlandse bodem is populair bleek wel weer) en een terechte winnaar. Na een lekker broodje shoarma uit Nistelroîse keuken werd er fanatiek begonnen met kaarten, darten, tafelvoetbal of gamen. Iedereen zocht daarna op zijn eigen tijd zijn slaapplaats in de erg geschikte groepsaccommodatie.

Na het ontbijtje op een druilerige zaterdagochtend op naar voetbalvereniging Saestum om daar een training af te werken. Vervolgens snel lunchen en hup, op de mountainbike een tocht maken. Volgens de kenners was de regen en wind perfect om te mountainbiken. Naast de diehard mountainbikers hebben we ook wel een paar mooiweer-fietsers onder ons.
De frietkot liet even op zich wachten, maar smaakte daarna des te beter. Vervolgens gingen we fris gedoucht op weg naar Utrecht centrum voor een avondje stappen in de domstad. De nachtrust was kort en hier en daar wat kippig. Met in slaap komen kun je dan ook beter schaapjes vangen tellen.
De laatste dag werd begonnen met een snel ontbijtje op zondag en er werd in de middag afgesloten onder het genot van een lekker soepje met broodjes.

Graag willen wij iedereen bedanken die meegeholpen heeft dit werkend te laten slagen.

Grt begeleiding A-selectie

Mede mogelijk gemaakt door: Supportersclub | café/zaal 't Tramstation | Heerkens Groente en Fruit | Van Mook, De Echte Bakker | Vervoersservice Van Driel | BBQenzo.nl

Januari - Weekend A-selectie - Foto 1

Januari - Weekend A-selectie - Foto 2