Ikanubun en Van Vilsteren terug op oude nest

21 juli 2022 10:45

Webmaster

Nog een paar weken en dan starten al weer de eerste trainingen voor de spelers van de A-selectie. Spelers die afgelopen seizoen in het 1e elftal speelden gaan allemaal door. Aanvulling komt hoofdzakelijk vanuit het JO19-1 team, maar bijvoorbeeld Max Dobbelsteen komt over van een lager elftal. Met Jevaro Ikanubun (foto) komt een ervaren speler terug bij Prinses Irene. Hij werd in 2013 nog uitgeroepen tot voetballer van het jaar bij onze vereniging. Daarna ging hij maar Oss’20 om na 2 seizoenen te gaan werken in Portugal. Daar voetbalde hij nog op een lager niveau en werd zwaar geblesseerd. Inmiddels is hij volop in training, al blijft het natuurlijk afwachten of hij weer kan aanhaken na zo lange tijd niet gespeeld te hebben. Thijs van Vilsteren die vorig seizoen vertrok naar zaterdag 4e klasse VV Dodewaard, keert weer terug bij Prinses Irene. Toen hij vertrok zat hij tegen een (vaste) basisplaats aan.
Het 1e elftal speelt voordat het bekertoernooi start (3 wedstrijden, oefenwedstrijden tegen SV Top (zaterdag 27 augustus) en HVV Helmond (donderdag 1 september). Hieronder de volledige selectie.

Voornaam

Achternaam