AFGELAST: JO17-2 mogelijk kampioen zonder te spelen

8 december 2018 11:15

Webredactie

Het is weer typisch Nederlands regenachtig weer. Dat zorgt er voor dat de voetbalvelden niet altijd bespeelbaar zijn. Ook de JO17-2 heeft daar last van, nu hun kampioenswedstrijd tegen HVCH is afgelast en daardoor wordt verzet. Hopelijk kan het team alsnog volgende week feest vieren en zich winterkampioen noemen

Hoewel de JO17-2 ook zonder een wedstrijd te spelen kampioen kan worden, zal de receptie ook in dat geval verplaatst worden naar volgende week.

Om op de hoogte te blijven van de laatste afgelastingen is het van belang om de website (via programma) en/of voetbal.nl goed in de gaten te houden. Deze worden automatisch bijgewerkt. Tot nu toe zijn er vooral veel losse wedstrijden die worden afgelast en niet zo zeer clubs waarbij het gehele programma er uit wordt gegooid.
Bron: Beeld: Archiefbeeld RKSV Prinses Irene

2018-2019 Afgelastingen JO17-2 Winterkampioen