Lasservice Van Venrooij teamsponsor jongste voetbalpupillen

29 juni 2019 18:00

Sponsorcommissie

Lasservice van Venrooij heeft voor de jongste Prinses Irene pupillen, namelijk die van de JO7-1/2, in nieuwe wedstrijdshirts gestoken.

Arne van Venrooij is de eigenaar van Lasservice Van Venrooij en zorgt er dan ook voor dat het afgelopen seizoen de spelertjes in het fris oranje op het veld te zien waren. Dat zorgt natuurlijk voor flink wat blije koppies, want ze zien er weer tiptop uit!

Lasservice Van Venrooij voert al circa 12,5 jaar laswerkzaamheden uit, een koperen jubileum zo u wilt. Daarnaast geeft ondernemer Arne ook nog tweemaal in de week – voornamelijk in de avond – les in lassen, dit voor zowel jong als oud: “Ik vind het belangrijk dat dit beroep zeker vanuit de basis bij het schoolgaand publiek goed ondersteund dient te worden voor in de toekomst. De cursus/opleiding bestaat uit MIG/MAG lassen, maar ook TIG niveau 1 t/m 4 wordt in de algemene metaalbewerking veelvuldig toegepast.” Dat hij achter zijn boodschap staat, dat kun je wel zeggen, want hij doceert nu alweer 13 jaar in het ambacht van het lassen!

Vanuit de club Prinses Irene, danken wij Arne van Venrooij voor de geweldige bijdrage om de jeugd te steunen met deze sponsering.

Juni - Lasservice Van Venrooij steekt jongste voetbalpuppillen in het nieuw
Bron: Beeld: Teun Bevers

2018-2019 JO7-1 JO7-2 Lasservice Van Venrooij jeugd samenwerking teamsponsor voetbal