Even rust in de tent!

30 juni 2019 23:00

Webredactie

Prinses Irene is een levendige vereniging. Naast dat vrijwilligers en leden hun beste beentje voor zetten op sportief gebied, doen ook veel mensen hun best om daarbuiten activiteiten te organiseren. Om u toch op de hoogte te houden van al deze activiteiten, zijn deze terug te vinden in de agenda op de website. Daarnaast geven we graag elke maand een kleine agenda-update voor de komende maand. Aangezien het nu zomerstop is en de sportactiviteiten (en de website) zo goed als stilligt, is er nu een agenda-update voor juli én augustus.

Dat de voetbal- en korfbalcompetitie nu stil ligt, betekent overigens niet dat er niets gebeurt op het sportpark. De zomer is een mooie tijd voor (groot)onderhoud, naast dat er natuurlijk nog steeds door een trouwe ploeg vrijwilligers alle velden en paden net worden bijgehouden.

Wat betreft de activiteiten: die vinden met name in augustus plaats. Op 15, 16 en 17 augustus vinden de Van Tilburg Voetbaldagen plaats. De inschrijvingen daarvoor zijn ondertussen gesloten. Tijdens die dagen zal een grote groep jeugdige voetbalfanaten onder begeleiding van kundige trainers drie dagen lang genieten van een boel voetbalpret en -animatie. De leukste afsluiting van de schoolvakantie én een gezellige voorbereiding voor het nieuwe voetbalseizoen!

Op vrijdagavond 23 augustus en zondag 25 augustus staat de Maashorstcup ingepland. Dit toernooi wordt al weer enige jaren door Prinses Irene georganiseerd voor (eerste elftal)teams van de clubs grenzend en in de omgeving van natuurgebied De Maashorst. Een heel leuk weekend, waarin de spelers zelf regelmatig tegenover een (oude) bekende staan en de perfecte voorbereiding voor velen.

In juli en augustus wordt er wel ook meer bekend wat betreft het komende seizoen, in ieder geval wat betreft voetbal. 15 juli maakt de KNVB de competitie-indelingen bekend. Vanaf die dag kun je dus zien welke tegenstanders je het komende seizoen tegenkomt. Vanaf 18 augustus is dan ook het wedstrijdprogramma zelf te zien. Wel kunnen we ook alvast verklappen dat de bekercompetitie start in het weekend van zaterdag 31 augustus en zondag 1 september. De reguliere competitie start drie weken later, in het weekend van zaterdag 21 september en zondag 22 september.

In de tussentijd kunnen er meer activiteiten worden toegevoegd aan de activiteitenagenda. Het kan dan ook geen kwaad om deze af en toe in de gaten te houden. Op de homepage van de website kan men de vijf aankomende activiteiten vinden, de rest is te vinden in de activiteitenagenda op de website. De activiteitenagenda is overigens te vinden in het menu onder Organisatie > Activiteiten > Agenda.

Voor u hier even op een rij wat er deze maand op de agenda staat!

Van Tilburg Voetbaldagen

15 augustus t/m 17 augustus 2019

Maashorstcup

23 augustus 2019 & 25 augustus 2019