Zie ginds komt November

3 november 2018 6:00

Webredactie

Prinses Irene is een levendige vereniging. Naast dat vrijwilligers en leden hun beste beentje voor zetten op sportief gebied, doen ook veel mensen hun best om daarbuiten activiteiten te organiseren. Om u toch op de hoogte te houden van al deze activiteiten, zijn deze terug te vinden in de agenda op de website. Daarnaast geven we graag elke maand een kleine agenda-update voor de komende maand, in dit geval: november.

De maand november heeft zijn intrede gedaan. Dat houdt in dat het weer vroeg donker is, de temperatuur voelbaar lager wordt en er langzaamaan uitgekeken wordt naar de feestdagen. November luidt overigens ook het begin van het carnaval in met de 11e van de 11e en de prinsonthulling, die in het Weversrijk overigens vanavond al plaats vindt.

Zaterdag 17 november doet de Sint weer zijn intrede in Nederland. Om 12.00 uur komt de boot aan in de Noord-Hollandse gemeente Zaanstad. Dan wordt het even haasten voor de goedheiligman, want om 14.30 is zijn intocht in Nistelrode! Voor de geïnteresseerden, de precieze route kunt u hier vinden.
Nu hebben we binnen Prinses Irene een goede verbinding lopen met Spanje en zo is er geregeld dat de Sint bij Prinses Irene langs komt voor een bezoekje. Hij zal vergezelt worden door zijn trouwe piet, vele pepernoten en een kleinigheidje. Meer informatie over de Sinterklaasavond volgt nog, maar de jongste leden kunnen vrijdagavond 23 november in hun agenda noteren!

De avond erna is er een wat ander publiek welkom in de kantine. De supportersclub viert dan namelijk met een feestavond hun vijftigjarig bestaan! Alle supportersclubleden hebben een uitnodiging ontvangen voor deze avond. Overigens kunnen de genodigden zich tot 10 november aanmelden (nog één week dus) voor deze feestavond. De gegevens hiervoor staan op de uitnodiging!

In de tussentijd kunnen er meer activiteiten worden toegevoegd aan de activiteitenagenda. Het kan dan ook geen kwaad om deze af en toe in de gaten te houden. Op de homepage van de website kan men de vijf aankomende activiteiten vinden, de rest is te vinden in de activiteitenagenda op de website. De activiteitenagenda is overigens te vinden in het menu onder Organisatie > Agenda.

Voor u hier even op een rij wat er de komende maand op de agenda staat!

2018 2018-2019 Agenda update November Sinterklaas Supportersclub activiteitenkalender jubileum